mutiara kata

Tuesday, February 7, 2012

lagi 2 minggu untuk 2 tahun

bismillahirrahmanirrahim..

hari nih betul2 tak da mood..malas nak kerja..malas nak cakap ngan orang..asyik buat muka je time filling ubat..dengan ramai yg amat patient ari nih..patients menguji patience aku..huhuhu..

then, nak habis keja, dapatt tau..sedara aku meninggal..sedih..padahal tak rapat pun..tapi sebab dia adalah seorang ibu, aku paham camana perasaan anaknya..sebab dia adalah pesakit seperti mama, aku juga paham apa rasanya..dan sebab hati aku memang mudah tersentuh..

alfatihah untuk arwah cik nor..moga kesakitan dan dugaan yg menimpanya sepanjang kehidupan membawa kebahagiaan dan ketenangan diakhirat sana..aminnn

sakit yg sama dengan mama..dan bulan yang sama meninggal dunia..cuma jaraknya lg 2 minggu untuk tahun kedua dari tarikh pemergian mama, 22 feb 2010..

alfatihah

No comments:

Post a Comment