mutiara kata

Monday, December 12, 2011

bila terasa sedih

bismillahirrahmanirrahim..

hari nih baru pegi tempat tujuan asal..masih ingat lg tak pasal tajuk pilihan abah??

em...hari nih pegi jumpa agent tuh..bila dia total up semua cost, aku dah jadi makin sebak..sangat2 mahal..walaupun abah kata ok je, tapi dalam hatinya siapa yg tahu..walaupun abah masih nak aku go on, tapi hatiku rasa tak mampu..

bukan tak mampu kerana pelajarannya, tapi kerana bayarannya..aku tak nak nyusahkan abah..itu terlalu tinggi bagiku..aku tak mahu bebankan abah..

ya Allah..bantulah aku..permudahkanlah bagiku..jika ini jalannya, maka permudahkanlah..

seharian aku tak berapa ada mood nak cakap..bila mereka tanya, aku sampai tak terkata..rasa sebak sangat dalam hati..air mata nih pun mudah je nak bercucuran..

betulkah abah mampu?? betulkah aku mampu??

ya Allah..bantulah aku..

No comments:

Post a Comment