mutiara kata

Sunday, November 6, 2011

kecik hati

Allahuakbar..Allahuakbar..Allahuakbar..

sakitnya, ya Allah..tak tau mcm mana aku nak gambarkan rasa sakit nih..kalau pagi tadi, aku bermandi air mata rindu pada mama di lebaran ini..tapi kali ini, air mata ini tak segan silu menumpahkan jernih2 air mata kerana aku terlalu sakit..sakit yg amat, ya ALlah..

abah..jgn la buat mcm ni..adik sayang abah..adik tak nak abah buat mcm ni..cukupla, abah..adik dah berkorban untuk kebahagiaan abah..tapi adik rasa adik yg terkorban..pedih rasanya hati ni, abah..kecewa sangat dgn sikap abah..sampai hati abah..abah masih ada anak..abah jgn lupa darah daging abah..kami anak abah..kami sayang abah..adik sayang abah..tapi adik BENCI dia!!

abah..cukuplah dia je yg adik benci..cukupla dgn perangai dia je yg adik meluat..abah jgn ikut dia..abah jgn ikut sikap dia..tolonglah, abah..

abah..adik tak perlu rasanya nak begitau apa keburukan dia..adik tak perlu rasanya untuk bgtau sikap dia..abah faham sendiri, kan?? adik tak nak orang fikir buruk kat abah..adik nak jaga nama abah..adik tak nak orang cakap abah pak turut..adik tak nak orang ckp abah ikut bini..

abah..tolonglah..apa yg adik perlu buat?? adik tak nak keluarga ni hancur..adik kecewa ngan sikap abah..adik kecewa kerana adik BENCI dia!!

abah..hati ni terlalu sakit, bah..adik bukanla terlalu kejam..adik tak minta yg lebih..tapi adakah dia tu ada fungsinya dlm keluarga kita?? dia hanya menyakitkan hati anak abah je..

kadang2 aku nak pergi jauh sangat..nak lari dari semua nih..aku tak sanggup nak tengok dia..maaf..aku tak boleh tengok muka dia..tapi aku tak sampai hati nak tinggalkan abah..

abah..adik sayang abah..adik kecewa..

No comments:

Post a Comment