mutiara kata

Friday, July 8, 2011

emo lagi

bismillahirrahmanirrahim..

ari ni sedih lagi..mya dah balik sana..5 hari kat rumah..buat aku happy je..hurmm...sakarang sunyi lagi..life is suck..sometimes..

aku sedih..dia tak paham perasaan aku..dah lama aku pendam..setiap kali siblings aku balik rumah, mesti diorang balik sana..kadang2 di ajaknya nenek aku teman aku kat rumah..semata-mata diorang nak tido sana..ada jugak dia tanya aku, berani ke aku tido sorang kat rumah..macam nak tido sana je..

skarang aku nak ajak kawan aku teman aku kat rumah, dia bagi alasan banyak pulak..aku buat semua nih sebab aku tak nak nyusahkan dia jugak..senangla korang nak tido sana nanti bila aku dah ada teman kat rumah..tapi nape dia tak paham? nape semua yg aku buat, dia tak paham?

aku nak bukak pusat tusyen..tapi dia macam tak support je..aku bukan apa..aku rindu mama..aku tringat mama kan cikgu..aku nak rasa camana susahnya mama jd cikgu..dan sebab utama aku, aku nak sibukkan diri, supaya aku tak rasa sunyi sorang2 kat rumah..rumah nih terlalu besar untuk aku duk sorang2..even rumah nih kecik je..kalau la dia tau, nape aku buat sume nih...

aku dah malas nak sakitkan hati aku..kalau korang bahagia, tak pe la..aku dah tak heran dah ngan hati aku sakit..asalkan korang hepi..tapi tolonglah paham jugak aku..aku sunyi..i need someone to talk kat rumah..aku ni banyak cakap..bukan boleh jadi pendiam kat rumah..

dia pulak jarang ada kat rumah..kejap kat sini, kejap kat sana..aku paham..dia ada bini..ada teman..tapi nape di tak paham aku? aku tak de teman..

tolonglah paham..aku tak leh cakap terus-terang kat kamu..sebab aku dah tak nak sakitkan hati kamu dan aku sendiri..aku sayang kamu..aku tak nak kehilangan kamu wpun sekarang kamu selalu menghilang dr pandangan aku..aku tetap sayang kamu..moga kamu bahagia..

1 comment: