mutiara kata

Tuesday, May 10, 2011

penat2

assalamualaikum..

bila tiba time rajin, sila buat kerja dengan penuh kerajinan...!!

ouuhhh..penat yg amat..hari ini aku sepahkan satu wardrobe..nak asingkan pakaian2 yang aku dah tak nak pakai..huhuhu...nak tau kenapa??

wardrobe aku dah tak muat!!!!

tension...

rupanya separuh pakaian aku tak pakai..tak muat..koyak..dsb..haiyaa..trok betol aku nih..dah lama tak kemas serajin nih..kalau dulu, time mama ada, ada jugak la mulut yang membebel suruh aku kemas itu dan ini..sekarang, SILA IKUT KERAJINAN ANDA..haish..ya..aku tahu aku teruk..

kemas punya kemas..masukkan pakaian yg tak leh pkaia dlm kotak untuk di-recycle..masukkan pakaian yg tak nak pakai dlm plastik besar untuk dibagikan kat rumah org susah..

eh..pakaian dlm beg troli tuh dah dikemas masuk dlm almari dah..mak aihhh..lupa plak nak kemas dlm beg gedabak satu lg..ouhhh..tu dari penang jugak..for your info, beg pakaian aku dari penang ada 3 semuanya..jgn risau..semuanya padat dan besar2 gedabak..dush3..

ok..aku memang tak larat gila..tinggal lagi separuh pakaian aku tak kemas..semuanya masih rapi dlm beg..hadoii...wardrobe memang dah penuh..abah..one more wardrobe, please..huhuhu

mlm nih nak mula membaca utk preparation ke sana..alhamdulillah..dah confirm..hujung bulan nih bertolak..tak sabarnya aku...ke mana?? nanti akan ada entry untuknya..hehe

No comments:

Post a Comment