mutiara kata

Thursday, May 12, 2011

jalan2 tengah malam

assalamualaikum..

dah lama tak keluar jalan2 ngan keluarga malam2 macam nih..rindu suasana dulu..masa malam raya, aku adik-beradik dan ipar-duai dan cousin2 aku konvoi keluar kat pasar..beli barang2 persiapan raya last minute,,serius..sangat gembira...

malam nih..aku, n 2 org kazen aku n anak dia sama2 cari barang2 persiapan nak ke sana..kat pasar wakaf che yeh..pasar nih gempak time malam aje..seronok..melayang duit aku 150..huhuhu...

balik rumah dekat jam 12 tgh mlm..berdebar bukan main takut abah marah..naik je rumah, abah tengok barang yang aku beli..dan yg bestnya, abah TAK membebel!! yihaa....!!! saaaayang abah...luv u, dad..

abah dun worry..anak abah nih keluar bukannya tak bagitau..balik lambat pun bagitau..dengan sape pun abah tau..adik tak keluar ngan org bukan2 nih..abah paham kan adik camane?? sorry..sumpah adik rasa bersalah balik lewat..tahu, abah tak suka..lainla kalo ada abang n kakak..tapi kazen2 adik pun dah macam adik-beradik jugak, kan?? abah, sori sangat..and thanks sebab abah paham..sayang abah sangat2..

p/s : ok..barang2 untuk ke sana dah settle..bleh pi kl ngan amannya..ouhh..esok injection!! hehehe

No comments:

Post a Comment