mutiara kata

Wednesday, May 4, 2011

hate

assalamualaikum wbt..

mesti kawan2 besh bersoronok ngan famili, kan?? aku je yg masih sendirian kat sini..hurm..lambatnya 6 hb..sunyi sangat..sume dah pakat balik..tadi ckin n kawan2 batch aku dah selamat balik..

tak suka hari ni..dan semalam..mata aku pedih sangat..hati aku sakit sangat..sebak..

aku bencikan perpisahan..aku dah serik..perpisahan ngan arwah atuk yg selalu manjakan aku..sejak tu aku mula benci pada perpisahan..then, perpisahan sebab gaduh ngan kawan baik aku..hinggakan aku dibuatnya bagaikan sampah..aku tak leh lupa camane dia buang hadiah yg aku bagi kat dia depan mata aku..sedih..aku betul2 bencikan perpisahan..

kemudian, mama pergi tinggalkan aku..ohhh..perpisahan yg begitu hebat pada aku..hinggakan aku tersungkur rebah sepanjang semester..even hari ini, aku masih sakit dengan perpisahan ini..

sekarang, perpisahan ngan kawan2..ya Allah..kenapa terlalu pedih perpisahan nih..sedangkan kami hanya kenal selama 2 tahun..hanya beberapa bulan..hanya beberapa hari..nape hati ni membengkak? nape hati ni terlalu sakit? ya Allah..aku betul2 sayang akan perhubungan kami..moga perpisahan ini hanya sementara..aku tak sanggup melalui perpisahan lagi..

aku betul2 takut..takut dengan perpisahan..fobia dengan perpisahan..kerana aku tahu, hati ini bakal sunyi lagi..seperti sunyi nya aku setelah ketiadaan mama..sunyi nya aku sekarang..ohh..air itu keluar lagi..

hurm..hari2 terakhir aku disini hanya bertemankan air mata..ohh..aku bencikan perpisahan..


No comments:

Post a Comment