mutiara kata

Saturday, May 28, 2011

happy??

bismillahirrahmanirrahim..

gembira itu bahagia, kan?? aku tumpang seronok bila ada insan yg tersenyum gembira..seronok tengok kak yong farah belajar kereta..sangat2 excited..kak yong, u can do it lah!! have more confident and....you'll get it!! hahaha..tahniah!!

petangnya, beli2 barang yg diperlukan dengan cik, ayh cik, n kak yong..rasanya dah cukup la kot..cuma ilmu di dada, hanya Allah sj yg tahu..risau dan takut plak nak pi sana..tapi masih excited..huhuhu

hannah dah balik sini..suka bila tengok hannah..dah pandai, cerdik, banyak ckp..tak pelat pun..hurm..dah besar anak buah aku nih..dah makin tua la ucunya nih ye..sian hannah n mya..kena tinggal waktu kecik2 lg..teringat kata2 hannah tadi buat aku touching kejap..
"ibu, hannah sayang ibu" sambil peluk ibunya..
"ibu, hannah nak ikut ibu pi sana jugak, boleh?" katanya lg sambil buat2 nangis..

huhu..aku yg dengar pun dah sedih..apatah lg kak ja..hurm..sayang, ucu dulu kena tinggal dek abah tok and mama tok pun waktu seusia ngan kamu..kejap je, sayang..sabar, ya..

ok, dah mula betul2 kemaskan barang..perlu siap2 supaya tak da yg tertinggal..ouhh..jgn lupa siapkan ilmu juga, maihani!! caiyokk!!

No comments:

Post a Comment