mutiara kata

Friday, March 18, 2011

weekend datang lagi

assalamualaikum..

kita mulakan hari ini yg penuh barakah dengan selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW..

jumaat..hari free..memang aku tak de kelas stiap hari jumaat..maknanya cuti aku setiap minggu 3 hari..hari2 yang betul2 menikan jiwa aku..hari2 yang buat aku hidup dengan tangisan..hari2 yang ditemani dengan perasaan yang langsung tak seronok..

weekends..hujung minggu yg membosankan..

baru je tadi aunty aku, cik kol dari kelantan..seronok sangat..terasa terubat rindu aku kat rumah..macam2 kami cerita..mata aku pulak senang je nak tumpahkan airnya..

cik cerita pasal tahlil mama..sedihnya hati nih..kesian abah..nampaknya bini baru dia tuh langsung tak amik peduli pasal abah..maksud ku..abah nak buat tahlil untuk mama..tapi dia tak nak..so, abah tepaksa siap2 kan makanan sendirian..kalaulah aku ada..aku boleh tolong abah..maafkan adik, abah..tak dapat sama2 ngan kamu..

aku memang tak paham dgn perangai dia..macam masa raya tahun lepas..kitorang sibuk2 nak pegi ziarah saudara-mara, dia tak nak ikut..time saudara mara dtg rumah, boleh pulak dia masuk bilik..apa kau ingat kau tuh anak dara?? kau tuh dah tua..buatlah cara macam org tua!! akubetul2 tak paham..

kau memang alien..aku makin membenci kau..kau jangan harap walaupun sedikit pun aku takkan beri kasih sayang untuk kau..kau memang tak der dalam kamus hidup aku..aku benci kau..kau tak layak dalam keluarga kami..kau alien..

No comments:

Post a Comment