mutiara kata

Saturday, March 19, 2011

sakit ni tak tertanggung

assalamualaikum..

dear dad..
u know how much i miss u??
dah lama kita tak jumpa..rindu sangat nak peluk abah..nak tengok senyuman abah..nak jalan2 ngan abah..

sejak ada dia, abah dah lain..dah jarang dengan kami..tapi kami nampak raut wajah abah..tak sehepi dulu..senyuman abah tak macam dulu..

abah..kami pun tak gembira cam dulu..kami sakit, abah..sakit hati bila ada org lain datang ambil kasih sayang abah dari kami..abah gembira ke dengan dia??


abah..anak abah rindu abah..bukan anak abah tak nak balik jumpa abah..tapi anak abah tak sanggup nak tengok muka dia..tak sanggup nak sakitkan hati ni sebab dia..kami juga tak nak abah rasa bersalah dengan kami..kesian abah..abah mesti rasa bersalah kat kami..tak pe lah, abah..kami tak mintak apa2..walaupun hati kami terluka..moga dia boleh bahagiakan abah..

abah..setiap kali dengar suara baah kat telefon, hati ni sebak sangat..kadang2 cakap kuat semata-mata nk cover rasa rindu n sebak nih..

i wish i could see u now..always..only u..only u..

No comments:

Post a Comment