mutiara kata

Sunday, March 13, 2011

kau tentukan

assalamualaikum..

alhamdulillah..dah mula minggu baru..weekends..cepatlah berlalu..aku betul2 tak suka weekwnds kat kristal..buat aku rasa sedih, emo, dan macam2 jenis sakitlah..

malam kelmarin..demam makin teruk..dengan migrain gara2 kena hujan..dengan period pain..then, aku mengalah..ke klinik je..ditemani exco kebajikan sophys..wawa n syakir..huh..penat layan depa haduh dlm keta..tapi thanks sangat2 coz sudi pujuk aku yang sememangnya degil..huhuhu..

demam tinggi..batuk berdarah..blood pressure 93/51..sangat2 rendah..dan doktor tanya..takmau ke hospital ke?? dengan pantasnya aku menggeleng..amik ubat, antar syakir balik..dan tidur..

hari ni..alhamdulillah..walaupun pening tak jugak hilang2..tapi aku rasa dah makin bertenaga..dengan suara yg baru2 nak ada..syukur2..

bila nikmat ditarik walaupun sekejap, barulah kita mula menghargai nikmat Allah..

ohh..hari ni hari bahagia si dia..barakallahulakuma buat si dia yang ku kenali dlm dunia blogger..moga menjadi isteri yang solehah, taat suami dan juga doktor yang berjaya..tahniah buat ks

ohh lagi sekali..ada esaimen yang tertunda oleh nn...okeh..satgi saya jawab ye!!

bumi ini kalau tiada hujannya, maka kering kontanglah tanahnya..kalau tiada panasnya, maka tiadalah daratnya..
umpama hidup yg tiada pasang surutnya..maka tiadalah nikmat kehidupan

p/s : aku pun tak tahu nak letak tajuk ape..kau tentukan je la

1 comment: