mutiara kata

Thursday, March 3, 2011

ais

assalamualaikum..

ais nih menyejukkan..tambah plak time panas2 camni..rasa nak ais sepanjang masa..alkesah pasal ais..yang aku anggap kenangan yang paling pahit buat aku..

semalam..ke kedai makan ngan maheran n yuni..makan nasik tengahari..dengan air asam jawa berAIS..air asam leh ubat batuk kan?? bagus tak aku?? huhuhu..then, on the way, nak pi sunway, sesat bagai, kitorang singgah bertanya membeli air tebu berAIS..syiok woo..

then, sampai kat sunway, pi giant..cepat2 aku cari air sebab tekak aku sanagt2 gatal..rasa nak je garu!!! berlari-lari anak aku cari air..air blackcurrent berSEJUK..yummy..huhuhu..

abih bershopping, singgah amik madam suraya kat bus stand..haih, madam..dah selalu saya pesan, kalo nak balik, gtau je saya..nanti saya amikkan..tamo madam naik bus..nanti tak cumil..hik3..then lepas antar madam n kawan2, singgah beli air nyior plak kat tepi jalan..air nyior berAIS..uhhh..sejuk hati..heh3..

then, pi pulak amik rai kat kampus..nak pi jenjalan ngan rai plok..disebabkan lapar, kitorang makan kat pizza hut jusco..pizza baru, lasagna dan air revive berAIS..lagi la sedap...

alkesah berada kat kemuncak..malamnya, non stop aku batukk..sampai semput2..sampai berdarah..ok..bagus sangat..sekarang pun masih terima akibatnya..huwaaa..ais..ohh..aiss

No comments:

Post a Comment