mutiara kata

Sunday, February 20, 2011

jatuh

assalamulaikum wbt..

dah lama rasanya tak tulis apa2..sibuk dengan test2 dan kuiz2..bulan februari bulan test untu kitorang..dah rasa macam final pulak..tension2..

apa khabar, kalian?? rasanya dah lama aku tak jadi stalker blog kwn2..memang dah lama jugak la tak jenguk blog nih..maaf ye, diari..tak dapat luangkan masa untuk kamu walaupun sekejap..

hari ni hari yang mneyakitkan..sakitnya buat aku tak dapat tido semalam..ohh ye..aku jatuh..lagi..memang aku sinonim dengan jatuh longkang..buatkan aku jadi drain-phobic..hahaha..entah apa masalah aku dalam balancing..asyik tak stabil je..

kisahnya, semalam aku ke pantai dengan maheran..pantai bersih..tempat kali ni lagi cantik..nak main pantai sgt2!! tapi malangnya time tuh dah gelap..so, lepas maghrib, kitorang gerak balik..time nak turun tangga, agak tinggi jugak la..entah macam mana aku tergelincir..jatuh..terduduk..sakitnya ya amat..hanya Allah saja yang tahu..mula la sesak nafas..maheran tanya pun aku tak leh nak jawab..masa tu dah tak bleh gerak..belakang aku rasa sakit sangat. nak nafas pun dah tercungap-cungap..

maheran : apa nak buat nih?? nak kol sape nih?
nampak maheran sangat2 panik..huhuhu..kalo aku kat tempat dia pun mesti panik jugak..biase la tuh..aku plak yg cuba tenangkan maheran..kelakar..aku tunjukkan kat maheran..ada baby..maheran marah lak aku..tang sakit camni, sempat lagi aku tengok baby..hahaha..maheran..aku juz nak tenangkan ko je..sian ko..then, aku kol syakir..dia ada keta..senang..lama kami tunggu mamat nih datang..hadoii..rasa nak bunuh je diorang gara2 lambat datang..dah la sakit sangat2..

syakir datang ngan syafiq..syafiq bawak keta aku..memang betul2 budak nih nak kena belasah..sangat laju la dia bawak..dah la byk lubang and bumper..penat aku mengaduh, aku tampar seat driver..padan muka!! geram betol!!

sampai kat hospital, aku ditolak diorang..dengan wheelchair..tahukah kau betapa aku malu naik wheelchair..huk2..nasib la memang dah tak leh gerak..tapi yang menyakitkan hati, sempat lagi diorang tolak aku n racing..haiyaaa..memang korang nih nak kena belasah..

anyway, aku terhutang budi sangat2 kat 2 orang mamat tuh and yang paling aku sayang, maheran..korang sangat2 baik..thanks sebab tolong aku time tuh..kalo tader korang, tak tahu la macam mana keadaan aku sekarang..walaupun penat aku layan kerenah korang yg gile2 tuh, tapi aku hargai sangat2 pertolongan korang..thanks a lot..moga Allah hadiahkan sesuatu untuk korang..bahagialah korang..

to maheran, thanks sangat2 sebab sepanjang malam semalam ko sanggup layan kerenah aku..sakit sangat2 semalam..sampaikan aku tak dapat tidur..dan kacau tido ko..dan snaggup tlg urutkan belakang aku yang maha sakit..huwaaa..terharu nya aku ada kawan macam ko..u r my bestie for my whole life!! thanks, dear..luv u always..

moga cepat2 sihat..esok ada test..risau jugak..tapi aku kena kuat!! maihani!! ain!! kuat!! caiyook!! aja aja!! fighting!! haip!! haip!!

No comments:

Post a Comment