mutiara kata

Friday, December 24, 2010

tangan gatal

assalamualaikum..
dah lama tangan nih tak mencoret apa2..

malam ini..terketa-ketar rasanya..

ya Allah..aku betul2 rasa takut..entah kenapa hati ni cepat sangat rapuh..mudah sangat melayani titisan air mata..perit rasanya kerongkong nih..menahan sebak..

semuanya tentang keluarga..mungkin aku sunyi tanpa mama..mungkin hati ini memerlukanmu, mama..apa saja tentang keluarga..mataku cepat saja panas..dibasahi..

malam ni..tengok cerita 'mama' kat ria..sepanjang cerita, aku menangis..apa yg aku ingat? hanya kehadiran seorang mama..

sakitnya..apa yg aku buat untuk mama?? aku rasa tak der!! tak penah aku bahagiakan mama..sedihnya hati tak sempat buat mama gembira..

kini aku makin takuit..mengenangkan hasrat mama untuk aku berjaya..tapi aku langsung tak yakin..buntu..gelap untuk mencari hala tuju masa depanku..mampukah aku untuk capai hasrat mama?? aku tak mau kecewakan mama..

ya Rabb..bantulah hambaMu..ya Rahman..permudahkanlah segala urusanku demi hasrat kedua ibu bapaku..hanya itu yg mampu aku membahagiakan mereka

No comments:

Post a Comment