mutiara kata

Saturday, November 20, 2010

Untitled

Saja aku jengah membuang sawang..dah seminggu mya bersama aku..seronok melayan kerenah nakal mya walaupun penat..hari ini aku menghantarnya pulang dgn umi nya..hati ni rasa sebak sgt..mya, hannah, ucu feel lonely without both of u..

Mlm ni aku mula terasa kesunyian sendirian di rumah..aku masih ingat cuti semester lepas, aku yg menemani babah di rumah..tapi sekarang..mungkin babah dah x perlukan aku..kerana dia dah ada yg istimewa disisinya..

Ye..aku cemburu..sgt2 cemburu..kerana sebelum ni mama disebelah babah..sekarang, tempat mama dah diganti..tapi bagi aku, tiada tempat di hatiku utk mu, wahai umi..Sakitnya hatiku, babah..

Hari raya korban melabuh tirainya..raya kali ni, hati ini sayu..tanpa a.iwan, abang, kak ja, hannah n yg paling aku rindu, mama..nasib baik ada kakak n mya mengubat rinduku..ada yg bertanya..ape pengorbanan ku..

Jawab ku..pengorbananku utk babah..hadiah seorg wanita sbgai teman hdupnya..betapa peritnya pengorbanan itu..sehinggakan luka hatiku ni bagaikan disiat2..dan x mungkin akan sembuh..

Kadang2 hati ni tertanya..nape babah x bisa sendirian? Bukannya babah x boleh berdikari..selama ni pun babah selalu siapkan makan pakainya sendiri..x penah nyusahkan mama..tapi nape perlunya dia?

Dia sungguh berbeza, babah..aku x pinta dia utk aku..kerana aku x perlukan kasih syg dia..babah..dia utk kamu..apa saja asal kamu gembira, babah..biarla aku terluka..asalkan kamu bahagia..

Anakmu menyayangimu, babah..hatiku pilu..hati ini terguris..krn hadirnya dia merosakkan hubungan keluarga kita..keluarga besar kita..renggang..kecewa nya aku..benar2 kecewa dgn sikap dia..babah..doaku kau bahagia..

No comments:

Post a Comment