mutiara kata

Monday, November 29, 2010

Buang sawang

Assalamualaikum..

Lamanya x buang sawang..rindu plak..almaklumlah..skarang ni sibuk membesarkan lg badan..hurm..

Bosannya kat rumah..tak tau nak buat apa kat rumah..makan, tido, bangun, makan lg, tido lg..haha..bagus tak aku punya life..huhhs..boring.!

Nak mengelakkan kebosanan, aku pi mana2..tapi aku bukan bergaul dgn org bukan2..aku keluar pi umah aunties, kwn2 skolah dulu..tu je..yg pasti, all gurls n women..hehe..eh2..ada man..my dad..haha..babah pun paham dgn aku yg bosan..dia x marah pun aku keluar..thanks, babah..luv u..

Ari ni aku beli netbook..murah..1299..bli utk kakak..tapi cadangnye nak tukar la ngan kakak..mintak2 lulus..hehe..cantik..pink..penat pi cari satu kb..dah dekat 10 buah kedai jugak la..hahaha..seronok!

Ok la..nanti aku update lg..ari tu x dpt update sebab babah x bayar bill..urghh..nasib bek dah settle..hehe..sayang babah lg..

Ohh ye..3 ari lps, aku dgn babah buat pizza..besh sgt..lembut je roti nye..hehe..setanding x dgn pizza hut? Aku rasa lg power la..hak3..perasan..

Haih..dah2 la tu..nanti jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment