mutiara kata

Monday, August 23, 2010

menyepi lagi

assalamualaikum wbt..

sekadar ingin membuang sawang..kalian bagaimana?? aku sentiasa merindukan masa yang terluang untuk membaca ruangan2 terbaru setiap blogger yang tersayang..

hurm..sangat sibuk..2 minggu menghampiri raya..kejap je rasanya..dah nak raya dah..2 minggu ini lebih banyak masaku dihadapan buku..menghadap segala bagai assignments dan tests yang bakal menyusul.tambah lg dgn quizzes yang tak penah2 nak abis...pening rasanya..

semester kali ini sunguh mencabar..dengan kehidupan ku yang masih terumbang ambing ditambah dengan bermacam-macam masalah..keluarga, pelajaran, emosi, dan kawan..penat..

inilah ujian namanya..mungkin segala yang terjadi ada hikmahnya..aku yakin pada itu..aku yakin Allah ingin hadiahkan pelangi yang indah setelah hujan lebat menghujani diriku..Allah tidak akan menguji hambanya melainkan mengikut kemampuan masing2..

aku ingin bercerita panjang..namun, masa terlalu singkat..aku hadkan penggunaan internet setiap hari..mungkin itu yang terbaik..tapi kadang2 aku gagal juga..lumrah manusia..hihihi..

p/s : rindu nak mejadi 'stalker' kat blog mereka kat sebelah tu >>>>>> rindu kamu sangat2

No comments:

Post a Comment