mutiara kata

Wednesday, August 25, 2010

cuma sekejap

assalamualaikum wbt..

kehidupanku yang semakin sibuk membuatkan pengurusan masaku unstable..serius aku penat otak..apa khabar kalian?? moga kalian lebih tenang drpd aku..

hari ini aku seperti biasa..menghadap kuliah dan lab..ohh..lab..sangat seronok..hari ini kami didedahkan dengan penggunaan aseptic technique..apa itu?? teknik ini digunakan untuk menyediakan ubat2 yang tertentu sepeti TPN, CDR, etc..seronok rasanya bila mengetahui bagaimana penyediaan drugs2 tersebut..kalau sebelum ni, aku hanya tahu guna ubat, sekarang aku dah tahu camana nak sediakan ubat..kalo dulu, dapat inject ngan doktor, tapi skarang dah tau macam mana nak guna snirik injection tuh..ohh..bukan niat utk cucuk diri snirik ye..senang tapi susah..hihihi

ohh..arowana hari ini temani kami ke bazar..dah lama aku kempunan nak makan nasik kerabu..akhirnya hari ni, tercapai jua..aku masih ingat situasi semalam..aku menelefon babah.."bah..nak nasik kerabu" dengan suara yang tersekat-sekat..tertahan-tahan sebak di dada..terlalu mengidam gamaknya..hinggakan menitis air mataku..hahaha..kelakar pulak..

ok la..esok ada test 21..pharmacology..persediaan masih bawah 40%..PERCAYALAH...huhuhu

p/s : kan dah ckp...cuma sekejap..5 minit..done!!!

No comments:

Post a Comment