mutiara kata

Saturday, July 3, 2010

penag sudah

assalamualaikum..

bersyukur ke hadrat Ilahi..kerana aku dan 4 orang lagi kawanku selamat sampai di penang..perjalanan dari kelantan-penang tadi amat2 memenatkan..bertolak sudah lambat..dan perjalanannya yang sangat2 lambat dan banyak sangat berhenti..aku naik mabuk dah lama sangat dalam bus..

akhirnya selamat jua sampai di jeti jam 5 petang..singgah food court gara2 kebuluran disebabkan aku hanya menjamah laksa penang sebagai sarapan..huhu..malangnya nasib bila order nasi, tak masuk selera aku pulak..sikit cuma aku menjamah..padahnya..sekarang aku terpaksa tido dgn perut yang snagat2 lapar..aduhyai..

rumah sewa kami ok2 saje..sederhana..insyaAllah selesa..alhamdulillah..bersyukurlah ada tempat berteduh..aku, maheran, syikin, mira dan kak qilah..malam ni kami beradu sama2..tanpa alas cadar, tanpa bantal, hanya berlapikkan tilam yang masih berbungkus rapi..

esok bermula lah pendaftaran untuk semester ke-3..aku dah jadi senior!! ohh..ohh..senior yang sangat hampeh..percayalah, wahai junior2 ku..hik3..

sambung esok la pula..dengan agenda seterusnya di sini..moga pengajian kali ini lebih indah dari sebelumnya..huhuhu

No comments:

Post a Comment