mutiara kata

Monday, June 7, 2010

sanah helwah

assalamualaikum..

moga pagi ini indah buat semua..entry yg paling awal aku post sepanjang hidupku..ngahaha

hari ni hari jadi sepupuku yang paling rapat..dia yang paling dekat dgn aku..jarak umur kitaorg setaun je..lgpun arwah mama dan cik (mama kak yong) rapat sgt..cik banyak tlg kami adik beradik jaga mama time kami tak de kat rumah..

kak yong dgn aku macam adik beradik dah..apa2 je kitaorang share..kecik2 dulu..mana je kitaorang pi mesti bersama..sampai sekarang aunty2 masih cakap..mana2 ain ade, adelah kak yong disitu..hehehe..luv u, kak yong!!


to kak yong : selamat ulangtahun kelahiranmu..moga kamu jadi anak yg sentiasa menjadi kebanggaan dan harapan keluargamu..moga kamu sentiasa menjadi sepupu dan kawan terbaik untuk ain!!

to kak yong : kamu sudah tua!! hihihi

No comments:

Post a Comment