mutiara kata

Wednesday, June 30, 2010

30-11

assalamualaikum wbt..

sudah lama aku tak membuang sawang kat sini..sorry ye..bukan sibuk..tapi mode malas datang lagi..hehehe.. ohh..sibuk juga..sibuk mengembangkan badan..sigh..

dah 19 hari blog nih membeku..dalam beberapa hari itulah macam2 yang berlaku..

ohh..ye..result semester 2 dah keluar 10 jun yg lalu..macam mana ye?? huhuhu..sangat tidak memuaskan..tapi tetap alhamdulillah..bersyukurlah walaupun tak seberapa..aku yakin Allah punya sebab untuk segala yang berlaku..moga masa akan datang, aku lebih berusaha untuk lebih berjaya..

macam2 yang berlaku dlm bulan jun..

pertama : aku ke rumah kakak dan abang di rawang dan banting..dengan abah..menghabiskan masa selama seminggu..terubat jua rinduku terutama pada si kecik cilik dua orang tuh..hannah dah banyak cakap dah..ntah apa yang dia cakap..'mama'..'abah tok'..'ibu'..'papa'..sume dah boleh..ucu dia plak dipanggil 'cici'..hahhaha..kamu memang nakal, hannah..





mya pulak..dah boleh jalan..gediknya bukan main lagi..aktif bukan main..pantang nampak kita duduk tepi kerusi..dibuatnya tangga nak panjat kerusi..haih..nakal!!


kedua : kawan sekolahku sudi teman aku dirumah selama kurang seminggu..banyak betul kami sembang..pi sekolah lama sesama and keluar reunion sama2 kawan2 yang lain..miss dat moment..keluar juga sempena hari jadi syair..


ketiga : keputusan kolej dah keluar..hadoi..amak mendukacitakan..aku kena duk rumah sewa..terus hubungi ciklah..mintak tolong cari rumah..hujung minggu pulak aku dgn ayah cik dan abah pegi penang..cari rumah yang lebih dekat..susahnya..demam aku 2 hari berturut-turut berpanas hujan cari rumah sewa..hadoii..alhamdulillah, ada juga rezeki kami..dekat je ngan bus stand..buat masa terdekat, boleh la aku adapt dgn bus..tapi hope bulan puasa, aku tak perlu letih2 naik bus dah..sebab mungkin aku bawak keta..hope so..doakan aku ye!!

keempat : ohh..masuk hari ni dah 3 hari aku berpuasa..hari pertama, aduyaii..penatnya..almaklumlah dah lama tak puasa..tambah pula duk rumah..macam2 makanan ada..memang dah rupa belon dah nih..huhuhu..huhuhu..ingat bila puasa leh kurangkan makan..tapi sangat2 silap..nenek aku memang meraikan lah aku yang berpuasa dengan macam2 juadah makanan..hohoho..cucu nenek dah berkembang pesat dah nih..

last but not least : semester pertama tahun kedua akan kunjung tiba beberapa hari lagi..nantikan entry seterusnya..

No comments:

Post a Comment