mutiara kata

Wednesday, May 26, 2010

ceria bersama

assalamualaikum

sudah lama aku membiarkan blog ini tanpa catatan rutin harianku..bukan aku tidak ingin berkongsi..namun hatiku..mindaku..masih kosong..dibawa pergi bersama jasadnya mama..

kali ini aku cuba untuk memenuhi segala isi hatiku..memenuhi ruangan mindaku..biarkan mereka aktif bergerak setelah sekian lama tidur..

ye..bukan aku tidak cuba untuk bangkit..bangkit jua walaupun berkali-kali aku jatuh..maaf, teman..aku masih mencuba..pimpin la aku..bantulah aku untuk bangkit semula..

thanks..terima kasih..syukran..kepada teman2 ku..aisya, assila, skram, pijah n syafiqah kerana sudi menghadiahkan hari yg membawa segala kegembiraan untukku..

isnin yg lalu..aku bersama mereka ber'picnic' di pantai irama..membawa makanan pelbagai juadah..kami berkelah sambil bersembang..terima kasih, kalian..kerana sentiasa memberikanku senyuman..

damainya suasana pantai..tenangnya bunyi ombak..sedamai dan setenang hatiku jua..ingin saja aku menjerit sekuat hati di sana..mungkin istighfar dalam hati lebih baik..

alhamdulillah..sudah lama aku tidak tergelak sebegitu..sekian lama aku tidak tersenyum sebegitu..alhamdulillah..aku semakin pulih..insyaAllah..aku cuba untuk pulih..

No comments:

Post a Comment