mutiara kata

Tuesday, May 25, 2010

alangkah indah kalau kamu bersama

assalamualaikum..

malam nih hatiku sayu..
sangat2 rindukan mama..
kenapa hati ini terlalu pilu..
terlalu mudah untuk menitiskan air mata..

awas kalian..
hatiku terlalu lembut..
terlalu mudah untuk terasa..
namun mudah jua aku memaafkan..

hatiku mudah rasa panasnya..
panasnya usahla kau bimbang..
panasnya tidak membahagi kau..
panasnya hanya hangat air mata
kerana panas itu sentiasa mudah disejukkan..

mama..aku terlalu merinduimu..
alangkah indah kita bersama..
mengharungi segala keperitan itu..

mama..aku takut untuk bersendirian..
sehingga kadangkala aku mengemis kasih sayang..
dari mereka bergelar sahabat..
namun aku sedari..
kasih itu tidak sama dgn hebatnya kasihmu, mama..

mama..aku ingin kamu berada disisiku..

No comments:

Post a Comment