mutiara kata

Tuesday, April 6, 2010

kecewa

assalamualaikum..

cuaca yg baik tpi mendung..tapi perasaan ku?? penuh dengan kilat sabung menyabung..ribut taufan..hujan lebat..aku tersungkur rebah..

hujung minggu yang lepas..3 april..genap 40 hari pemergian mama..hati aku sangat sayu..sedih..merindui mama..aku pulang ke rumah..ditemani nani..kerna aku tak kuat untuk menghadapinya sendirian..

majlis tahlil berlangsung sederhana lancar..dari 1.00 petang hingga 11.00 malam..penatnya sangat terasa..tapi alhamdulillah..aku puas hati..walaupun terlampau penat..

mama..jika kau masih di sini..ingin ku memelukmu..ingin ku menyatakan betapa rinduku pada mu..

mama..sedihnya hatiku..pabila nenek mahukan pengganti..sedihnya hatiku yg tidak siapa mahu mengambil tau isi hatiku..

mama..aku tidak mau pengganti..kerna aku mau kamu..menantiku..membawaku bersama ke sana..mama..aku menantimu..jemputlah aku..kerna aku sudah tak mampu..tak mampu untuk bertahan merinduimu..inginku memelukmu..inginku luahkan perasaan ku sekarang..

mama..fikiranku bercelaru..hatiku terasa pedih siksa..

masalah mendatang..final sudah dekat..masalah nenek..masalah pelajaranku..sakitku yg tak menentu..

ouhh..aku kecewa

No comments:

Post a Comment