mutiara kata

Saturday, April 10, 2010

babah

assalamualaikum..

kabare kalian?? kali ini aku datang membuang sawang..vacuum sampah..dan mengelap skrip aku..dunia aku..

kesihatan ku kurang baik..asyik pening dan migrain..perutku juga sering meragam..tapi aku sengaja endahkan masalah tu..biar la..aku nak fokus to my study..

isnin lepas, babah ke langkawi island..kami adik beradik paksa babah ikut program tu..mungkin dengan cara tu, babah dapat kawal emosi nya..dan rindunya pada mama..kami hanya mahukan terbaik untuk babah..

di sana..babah bersama dengan kawannya..rasanya anak buahnya..mungkin terubat sikit rasa sunyi dalam hati babah..aku sentiasa mendoakan kebahagiaan buat babah..

di sana..babah sentiasa kol aku..mungkin rindu padaku..aku juga amat rindu padanya..

di sana..babah beli coklat untuk aku..katanya banyak..hehehe..aku juga yg mintak..seronok..sayang jugak babah kat anak manja dia sorang nih..hehehe

di sana..aku terasa babah dah makin ceria..alhamdulillah..aku gembira untuk babah..senymlah selalu, babah..kuatlah kamu untuk kami, babah..berilah aku senyumanmu..aku amat rinduinya..

babah..bukan ku pinta untuk kau melupakan mama..bukan ku pinta untuk kau tinggalkan segala memori..kerna aku jua tak dapat melupuskan semuanya..kerna aku juga lemah merinduinya..namun..kisah silam itu biarlah tersemat dihati..kasih sayang untuknya pasti takkan pudar..tapi pastinya, dia mahukan kita teguh dengan kehidupan yg harus dinikmati anugerah ilahi..

babah..aku lemah jika kamu lemah..aku masih memerlukanmu, babah..aku masih dahagakan kasihmu sebagai ibu dan ayahku..

No comments:

Post a Comment