mutiara kata

Saturday, March 13, 2010

masa

assalamualaikum..

suasana tika ini sungguh sunyi..hatiku rasa sungguh sayu..rindunya rumahku..rindunya babah..rindunya adik bradik ku..rindunya anak buah ku..dan aku paling merindui dia yang hilang dimataku..mama..

minggu ini sungguh sibuk..dengan test n quiz..dgn bermacam-macam program hujung minggu..hari ini..sophys mengadakan family day di mengkuang dam..aku tak pi..sebab aku tepaksa pi bengkel smart learning di kampus..harap mereka enjoy their holiday..

dari 8 pagi hingga 5 petang, bengkel tersebut membuat air mataku mengalir..hatiku berlagu duka..sakit nya, tuhan menanggung rasa ini..bengkel ini bukan sahaja mengajar tentang smart learning..tapi mendidik jiwa agar lebih bersemangat untuk mencapai kecemerlangan..

namun..aku..?? hanya menginsafi..dan menangisi setiap kata2 yang mengusik jiwaku..kuatkah aku?? aku tidak yakin untuk menjawab persoalan itu..

pulang dengan kepenatan..hati bertambah sayu melihat kak qilah..demam rupanya..nak cakap pun tak larat..sian akak..mengalir jua air mata lihat kak qilah..serba salah tentang peristiwa pagi tadi..kak..mai mintak maaf..mai sayang akak..cepat sembuh, kak..i miss ur happy talks!!!

No comments:

Post a Comment