mutiara kata

Saturday, February 20, 2010

M.A.L.A.S

assalamualaikum..

hari ini aku madih keseorangan di sini..bilik 5.01 rasanya terlalu besar untuk aku hidup sensorang..walaupun bilik nih lebih kecil dari bilik aku dirumah..hak3..mungkin aku dah biase bersama rumate dlm bilik sempit nih..erm..sunyi nyer rase..

semalam aku tak bleh tido lena..panas mungkin..tapi aku jadi sangat emo..selalunya aku tido ngan kak qilah..rase lain plak bila tido sorg2..huk3..

erm..hari nih lapar sgt2..ye la..stok makanan memang tak ada..then kafe n food court plak tutup..hadoi..kebulor la aku..petangnya ciklah ajak au pi sunway..abih aku borong makanan n barang2 keperluan..cafangnya before balik kampus, aku nak ajak ciklah singgah mc d..kempunan prosperity la..huk3..tapi cancel gara2 ciklah dah terlambat nak pi operasi..huk3..kelaparan jawabnya..

malam nih ikah dah sampai..so, ade la teman aku malam nih..tader la rasa sunyi sangat..

ohh..cam tader kaitan ngan tajuk je..

ermm..ok..baru nak masuk tajuk..

mode aku masih lagi dalam keadaan cuti..so, sakit malas aku memang tak dapat diubati lagi..aduhyaii..prasaan nak study memang ada..tapi malasnya lagi menguasai..ape daaa..

kepada sesapa yg bace post nih, sila2 la merajinkan diri anda brainwash saya..sangat2 memerlukan..huk3

No comments:

Post a Comment