mutiara kata

Saturday, January 30, 2010

welcome

assalamualaikum..

semalam ada orang baru masuk bilik aku..orang baru? hak3..

alhamdulillah..dia dapat satu bilik ngan aku..mula2 aku nak kenalkan perangai dia..

seorang yg gile2 buku..hidup dia juz ngan buku je..hak3..suke buli aku..slalu kena sakat ngan budak laki..penyegan orgnya..pemalu..dan her eyes look gorgeous..hahhaaa

dia tu ialah..NURUL 'AQILAH ISMAIL..aka kak qila..hahaha..tercapai jugaklah hasrat dia nak duk baiduri..hurm..

semalam tolong dia angkut barang..Ya Allah, gile banyak barang dia..penat aku..hak3..sian dia..nak kena kemas barang sensorang..aku tlg tengok je la.

erm..ok la..dia duk sini, bleh tlg buat aku rajin..aku ingat lagi tyme final sem lepas..tyme aku rase malas sangat nak study, aku pi bilik dia..dia rajin, so, aku pun sesama la terkena virus rajin tuh..hurm..moga2 kali ni, aku bleh struggle cam dia..aminnn

hari ni, pagi2 lagi dia dah ngadap buku? aku? baru bangun..hahaha..sangat bagus..muga hari2 akan datang, aku lebih rajin..aminnn

No comments:

Post a Comment