mutiara kata

Wednesday, January 6, 2010

selamat hari jadi

assalamualaikum..

6 jan..kalo tyme skolah rendah dulu..kitorang mesti wish besday dia tiap2 tahun..dia rapat sangat dengan aku..

darjah 1 lagi kitorang satu kelas..memori darjah 1 aku tak baper ingat sangat..kalo tak salah aku, dia jadik penolong ketua kelas..betul ke tak eh?? hik3..
darjah 2, kitorang masih bersama..dia pandai..slalu dapat top 10 dlm kelas..aku jelez woo..
darjah 3-dia dapat jadik pengawas pusat sumber..pakai baju kaler coklat tuh..cumillah..
darjah 4, masih kelas yg sama..kitorang tak dapat lompat kelas..so, dia terpisah denga kawan baik dia..hik3..
darjah 5, kitorang makin giler2..aku dan dia dan kawan2 lain..kami macam keluarga..
darjah 6, lepas abis exam upsr, kitorang nangis..sebab tanak berpisah..kalau bleh, nak mintak je suh buat skolah menengah untuk kiter2 je..hak3..
ting 1- ting 3, dia dapat mrsm pt..sebab dia dapat 5 a..aku terpisah lagik dgn dia..sedih..tapi kitorang slalu buat reunion..setiap kali cuti sekolah..
ting 4-ting 5, dia dapat mrsm kuantan n mrsm k.krai..walaupun jauh, kitorang masih contact..
now..dia dapat uia..dapat kos yang dia suke plak tu..semoga kau berjaya dalam architecture..

kitorang masih contact n masih berjumpa..aku n dia slalu kuar sama..dia drive..hik3..suka naik keta ngan dia..almaklumlah..pemandu berhemah..

hari ni dia dah 19 tahun..dah 12 tahun kita berkawan..tak pernah bergaduh..terasa hati tu mungkin ada la kan..biasalah..dalam persahabatn, ada pasang surutnya..

dia tu assila amalina bt che mazlan..

na..aku rindu kau..aku tetap nak jadi kawan kau sampai bila2..kalau 12 tahun yg lalu, kita jadi kawan..biarlah 12 tahun akan datang bahkan lebih dari tu kita masih jadi kawan..dan tetap berkawan sampai bila2..

na..ada satu pesanan..ko dah tua..hik3

1 comment:

  1. ya Allah, bilo mg wak post neh? TERHARU T_____________________T

    ReplyDelete