mutiara kata

Wednesday, January 20, 2010

rentetan 2

18 januari
siapkan esaimen bel..betol2 no idea..title..how the technology landed me in a hot soup..kalo nak kira..banyak la yang menyusahkan aku..masalahnya aku problem bab2 nak hurai..hurm..kul 2 pagi baru settle..trok btol aku nih..sorry, madam..

20 januari
birthday boy kawan lama aku..ershaq..aku suka kawan ngan mamat nih..time skolah rendah dulu, ershaq yang aku kenal ni rapat dengan 2 orang lagi yang memang rapat jugak dengan aku..diorang bertiga ni slalu bersama..ershaq, bak, mukhlis..memaang familiar la nama diorang..

diorang yang suke buat gile2 dalam library..diorang yang suke usik mengusik..erm..tu criter lama..aku dah lost contact ngan ershaq..sadis btol..

tak pe la..kawan tak semestinya kena berhubung..cukupla dalam hati tu dah tertulis ershaq juga masih kawan untukku..

selamat hari lahir, ershaq..moga kau bahagia dengan apa yang kau lakukan..

No comments:

Post a Comment