mutiara kata

Saturday, January 2, 2010

happy birthday, sayang

assalamualaikum..

02/01/10

selamat hari jadi hannah, sayang..
hannah anak buah aku yang pertama..yang aku sayang sangat2..
3 bulan aku menjaganya di rumah..
hannah..ucu dah pandai pegang baby sebab kamu la..
ucu criter macam2 kat kamu..wpun kamu tak paham..hik3..
ucu ingat lagi..tyme ucu nangis..kamu tersenyum..nak pujuk ucu ye!!
hannah dah pandai jalan dah..terkedek-kedek..almaklumla..lesen L lagi..

hannah..
muga kamu sentiasa bahagia..disamping ibu dan papa..
muga kamu dilimpahi nikmat dari Nya..
muga kamu menjadi anak yang taat pada ibubapa dan hamba Allah yang sejati..
muga kamu tak lupa ucu tau!!
saaayang kamuu..

aku tak sempat nak celebrate besday hannah..pagi2 lagi aku dah fly ke penang..tapi sebelum berangkat, aku tak lupa peluk cium hannah..

No comments:

Post a Comment