mutiara kata

Tuesday, January 26, 2010

baru

assalamualaikum wbt..

dah lama aku tak jenguk2 kat sini..bz?? tak der la bz sangat..cuma sakit malasku datang lagi..haih..

weekend lepas aku ke rumah aunty..ciklah baik sangat..walaupun aku bukanla anak buah nya..tapi dia dah anggap aku cam anak buah dia sendiri..tapi aku tau hakikatnya..beginilah kalau hidup sebagai org perantauan..menumpang kasih pada sesiapa yang sudi..hak3..

ahad lepas aku dapat berita dari rumah..kakak n mya balik kelantan..jeles woo..merengek-rengek aku depan ciklah..nak balik..huwaa..tak pe la..

sabtu lepas aku ke suatu tempat..tempat yg menyakitkan hati..tapi terpaksa..tapi sakit..tapi kena..tapi diam..erm..

ok la..aku sudah mau tukar gaya baru..susun atur masa yg baru..harap2 kekal la sampai bila2..

mulai skarang, aku nak limitkan masa aku dengan lappy..8 malam dan seterusnya aku bertemankan hanya dengan buku..ohh..maaf..aku masih tak dapat pisahkan diri aku dgn enfon..haishh..

bila cakap sal enfon, baru tringat..enfon sony aku rosak keypad..aku dah fed up nak repair stiap sem..so, aku korbankan masaku dgn sony..sekarang aku hanya bertemankan nokia buruk + celcom..so, sesapa nak kol aku, sila kol celcom aku..

lagi satu hal..semalam dah dapat tau keputusan rayuan baiduri..alhamdulillah, kak qilah dapat baiduri..dan makin bertambah hepi bila makcik tu dapat sebilik dgn aku..boleh la aku buli dia lagi..ngahahha..

ohh..otakku dah bercelaru..entry ntah pape..ATTENTION!!

No comments:

Post a Comment