mutiara kata

Saturday, January 30, 2010

30 january 2010

assalamualaikum..

hari ni pagi2 lagi aku tengok si minah tu mengadap bukunya..aduhyaii..serba salah aku dibuatnya..so, aku pun bangunlah tak terlalu awal n tak la lambat sangat..teman la sambil2 belajar sesama plus borak gile banyak..hohohoho..

lapar..kitorang menahan lapar sampai ke petang..saje aku nak kaco dia..lepas makan, tros gerak ke mutiara..lepak2 di sana..aku amik barang sket..kat sana aku kurang selesa sebenarnya..dengan sorang insan..dia baik, cuma mulutnya buat aku cepat terasa..ye la..aku bukannya rapat sangat dengan dia..tapi cara dia cam la kenal aku sangat..hurm..dalam hati, 'cepatla balik'..hahaha..

then, before balik kampus, kitorang pi mcd..got 1 set of prosperity n big mac..ohh..hujan..thants mean..MIGRAIN DATANG LAGI!! duhh..dlm van pun aku dah terasa pening2 dah..sampai je kampus, "kak..pening"..huhuhu

sian kak qilah..terpaksa jadik tukang urut aku..hik3..dia urut besh..pandai..tu yg aku sampai tertido bile dia urut..anyway, thanks dear..u r helping me so much..muahh3..hak3..

ok la..aku nak sambung study..tak study lagi ari ni..migrain punye pasal..huh..

1 comment:

  1. get well soon dear... jgn stress2...

    ReplyDelete