mutiara kata

Thursday, December 17, 2009

selamat tinggal lagi

assalamualaikum wbt..

hari ini kau bersiap-siap..mengemas pakaian ku..sambil2 menolong mama mengemas barang mya..

pagi esok aku dan keluarga akan bertolak ke rawang..rumah kakak..mungkin aku di sana selama 2 minggu..dan direct ke penang..

ohh..rasa baru je semalam aku pulang ke rumah..kejap nya masa berlalu..sayu hati aku nak tinggalkan rumah nih..bilik aku..bantal busyuk aku..hahaha..

erm..nanti mya dah balik sana, tinggallah mama n babah je kat rumah nih..sian diorang..mesti sunyi..

"sunyi nye pasnie" ngadu mama pada aku..
almaklumlah, kalau dulu, babah selalu kacau aku..gaduh2 manja..then mama mesti back up anak manja dia sorang nih..riuh jugaklah rumah nih..sekarang, tinggal diorang berdua je..

erm..aku akan pastikan hari2 aku call diorang..aku pun sebenarnya berat hati nak tinggalkan diorang..ye la..diorang dah meningkat umur..dah makin kurang bertenaga..rasa nak duk je rumah, jaga diorang..tapi, pegi belajar nanti pun boleh bahagiakan mereka jugak..

ya Allah..Kau lindungilah mereka..

1 comment:

  1. amin utk doa Ain. akak fhm je klu Ain rs berat nk tinggalkan your mom and dad. sbb akak pun tgh rase jugak huhuhu T_T

    ReplyDelete