mutiara kata

Tuesday, December 1, 2009

mereka pergi

assalamualaikum..

berat rasanya hatiku terpaksa berpisah dengan kakak dan abangku..semalam abang, kak ja dan hannah bertolak awal pagi pulang ke banting..lebih sayu di hati bila aku tidak sempat peluk cium hannah paginya..aku tak sedar pagi tu..bila bangun je, aku menangis..hannah..ucu nak peluk hannah..ucu nak sayang hannah..ucu nak dengar hannah panggil "cu"..sedihnya...

tak pe la..lagipun, sbelum ke penang, insyaAllah aku akan ke sana..jumpa buah hatiku, hannah kat sana..sambil hantar mya ke pangkuan parents nya..huk..huk..huk..sian mama dan babah..mesti sunyi mereka kat rumah nanti..

pagi ni pula, kakak dan abang ezwan pula terbang pulang ke rawang..ohh..mereka dah tak tinggal kat sepang dah..mereka dah beli rumah kat rawang..lagipun kakak dah tak keja kat sepang..masih dengan air asia, tapi berpindah di klcc rasanya..jauh la jugak dari rawang, tapi transport senang..at least sorang dekat, dah memadai..cuma yang menyedihkan, rumah abang n kakak jauhla..tak mcm dulu..senang je nak pi rumah mereka..huhuhu..tak pe la..asalkan mereka senang..ohh..sdih jugak pagi ni sebab aku tak sempat sayang kakak..tapi at least dia tinggalkan anak nya..ada la jugak teman aku..sayang mya..muahhh..

mereka pergi semula..rumah kembali sunyi..bukan tak biasa..cuma kasihankan mama dan babah..lepas nih, makin sunyi la mereka..aku pula jauh di penang..oke2..think positif..depa bleh honeymoon lagik!! heehehehe
...................................................................................................................................

hati..janganlah kau bermuram..janganlah kau biarkan luka datang lagi..janganlah kau menitiskan air mata duka membasahi wajahku..kau bakal menyiksakan lagi hati bonda dan ayahanda ku..kasihanlah pada mereka..penat mereka cuba mengukirkan senyuman dihadapanku..semata-mata menggembirakan hatiku..janganlah kau rosakkan nya..berilah aku peluang untukkumencorakkan memori manis untuk kutinggalkan buat mereka..aku mohon..

No comments:

Post a Comment