mutiara kata

Wednesday, December 9, 2009

adakah ini dugaan?

assalamualaikum wbt..

semalam aku tak dapat tidur..entah kenapa..so, sambil mengutip ilmu di iLuvislam.com, aku bukak web uitm pulau pinang...saje nak tau announcement terbaru..tiba2..


terkejut aku dibuatnya..ouhh..cuak..

klik..

klik lagi..baiduri..
*harap sangat2 dapat baiduri*

malangnya..
ditempatkan di mutiara..

warghh..sedih sangat..menangis aku..nak tau kenapa? sebab kolej tu kat luar..mesti penat..nak berkejar ke kelas

tak boleh tido..puas aku paksa diri untuk tido..sedih campur takut..esok result exam keluar..makin takut..huhuhu..

hari ni, aku kepeningan..aku cerita kat mama..mama pun sama2 risau..

mungkin ada hikmah sebalik kesusahan itu..tak pe la..anggaplah ini sebagai cabaran sebagai pelajar..tak kesah la kat mana2 pun, asalkan dapat belajar dengan selesa..erk..selesakah? hope so..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment