mutiara kata

Monday, November 23, 2009

wajah baru

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah..sudah seminggu sudah aku mengakhiri semester pertamaku sebagai pelajar farmasi..masih lagi berbaki 5 semester..lama?? biar lambat asal selamat..aminnnn..

ohhh..bukan itu yang aku nak bercerita..tapi aku ingin menceritakan tentang blog ni..perasan kah kalian..SKRIP AKU..DUNIA AKU dah berubah wajah..semakin ceria, mungkin? hahaha..

sebelumnya blog ku berwajah suram je..kak ika yang ckp..ye ke? hehehe..tak bermakna suasana yg ceria tu tak da kesuramannya..don't judge book by its cover..air yg tenang jangan disangka tiada buaya..ececeh..berfalsampah pulak aku nih..

masih tampil dengan warna hijau..hijau itu warna kegemaran Rasulullah kan? favourite colour aku jua..hehe..

erm..sebenarnya latar belakang tu tak penting sangat..yang paling penting, isinya..kata2 seorang insan yang amat aku sayangi..

ok la..insyaAllah..wajah baru ini kekal selama perasaanku ini masih tak berubah..

No comments:

Post a Comment