mutiara kata

Saturday, October 3, 2009

rindunya

assalamualaikum wbt..

alhamdulillah..sudah seminggu aku kembali ke alam universiti..sebagai hamba Allah untuk menuntut ilmu..sebagai anak yg ingin menghadiahkan kejayaan untuk orang tuanya..sebagai siswi yg bercita-cita untuk memberi sumbangan pd golongan memerlukan..ececehh..ape la aku melalut nih..

seminggu ni aku lalui dengan penuh sukar..kesibukan dengan bermacam-macam test maupun quiz membuatkan minggu ini terlalu lama bagiku..tambah pulak dengan keadaan kesihatanku yang kerap terganggu..pening..mual..muntah..adoiii..sabarlah..

hari ini..tika ini aku keseorangan di bilik..melayan nota2 yang bertimbun menyeksakan kepala aku..makin menjadi-jadi sakitnya..so, aku putuskan nak meracau kat dunia blog aku..hahaha..

semalam aku mengeluh lagi..Ya Allah..berdosanya aku..aku menangis mengenangkan perasaan ku..berperang dgn perasaan sendiri..sudahnya aku jua yang berduka..hurm..

rindunya aku pada anak2 buahku..apa khabar hannah n mya sekarang?? nakalkah kalian?? masih ingatkah kalian pada ucu?? teringin saja aku berjumpa mereka..memeluk mereka..menyatakan rindu ku pada mereka..

ohh..kalo dulu skrip aku..dunia aku pernah mengisahkan tentang anak buah pertamaku, sri hannah..kali ini, hatiku semakin berbunga riang dengan teletah mya zahra elisha..anak buah keduaku..anak pertama kakakku..buah hati pertama abang iparku..anak buah pertama abang n kakak iparku..dan cucu kedua mama n babah..

aku tak dapat melihat saat2 kakak berperang maut untuk melahirkan mya..kasihan kakak..terpaksa dibedah..walaupun pada mulanya kakak dan mya menghadapi masalah, alhamdulillah, berkat doa semua, mereka selamat..kini sudah lebih sebulan umur mya..selamat datang, mya, sayangku..






tengoklah begitu sayang hannah kat mya..hehee..sayang kamu berdua!!! rindu kamu!!!

No comments:

Post a Comment