mutiara kata

Tuesday, August 11, 2009

cuba teka

asalamualaikum wbt..

labah2 sedang membuat sarang..itulah ayat sesuai untuk rumah ku ni..huhu..rindunya kat blog nih..rindu kat semua blogger..rindu kat kengkawan2 cumel..rindu kat akak2 nakal..rindu kat abang2 sengal..rindu nak sambung diary..rindu semuanya..

ni semua gara2 lappy aku yang hampagas tuh..erk..hampeh siut..dah dekat seminggu hantar workshop..tader khabar berita pun...wahhh...aku tak leh hidop tader lappy!!! boleh gile rasenye..

plus..keja aku dah banyak tertunggak..sorry to my boss..nanti ye, cik abang..dapat je lappy, kite pulun habis2..

minggu ni minggu test..tension siut..so..no more update untuk sementara waktu..harap maaf sekali lagi..

p/s : cuba teka..?? aku kat mana?? hahaha..

aku kat makmal komputer..5 minute take a break..ya..dah abis masa..chowww...

No comments:

Post a Comment