mutiara kata

Thursday, July 9, 2009

untitle

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah hari ni aku betul2 rilek..kelas juz sampai kul 11 pagi je..kemudian aku juz lepak2 dlm bilik sambil study then kemas apa yg patut..bila terperap je dlm bilik, aku mula rasa bosan..rase nak pi kelas je..tapi bila kelas pack memanjang, merungut penat pulak..haih..tak reti nak bersyukur langsung..tak patut!!

kelas CTU..ala2 klas agama la..besh..buat aku bersemangat nak study..aku hrp sgt2 dpt anugerah dekan utk sem kali ni..aku akan usaha!! caiyook!!! ni azam aku for dis sem..huhu..and maybe berterusan for next2 sem..ngeh3..

aku tau aku lemah..tapi kalo orang lain boleh, masakan aku tak boleh..aku akan cuba berusaha..hope no more homesick next tyme wpun aku rasa aku tetaop akan homesick selagi aku tak jumpa keluarga aku..huhuhu..aku nak jadikan akak2 senior yg berjaya tu idol aku untuk berjaya cam diorang..

aku jugak nak buktikan walaupun aku cengeng dan hodoh atau apa2 je la..tapi aku akan berjaya..fizikal tak menentukan kejayaan seseorang..aku akan buktikan pada semua..aku akan berusaha..

Ya Allah..KAU tunaikanlah permintaan ku..KAU permudahkanlah jalanku menuju kejayaan..

em...petang tadi kol mama..gila lama cakap dgn mama..macam2 crite la..mula dari rumah..kemudian hannah..kemudian life aku kat cni..mama dah marah dah..aku nih byk masalah..buat mama susah hati je..sorry ma...

ohhh..malam nih aku ada jumpa akak fasi LDK aku tyme orentasi..aku suke kat akak tu..maksud aku kagum..sebab muka dia sgt matured..dan dia sangat baik..dia penah tolong aku tyme aku sakit masa orentasi lepas..n still tanya khabar aku tadi..hehehe..

ok la..rumate aku semua dah tido..aku pun dah terpengaruh dgn depa..haih..susah la camni..hope tak de la slalu tdo awal camni after dis..kalo tak, tak study la aku..perghhh..diorang tak pe la..kos rilek je..aku nih kena banyak study..kalo tak, memang tak der la anugerah dekan tu..haih..tak bleh jadi nih..kan besh kalo dapat rumate dgn senior yg not bad je..

rumate aku nih very2 sosial la..smayang pun kekadang je..asyik duk tepi tingkap usha mamat2 je..hadoi..aku tak suke sbenarnya..meluat pulak..sepanjang masa ckp pasal laki..bukan ape..aku datang sini nak study..dah la aku nih jenih mudah terpengaruh..haih..risau2..bila la satu lg tempat kosong tu nak diisi..hope kak senior + kos same ngan aku la duk sini..bleh aku study sesama ngan akak tu..kalo tak senior pun tak pe..asalkan jangan sosial sangat..aku tanak la makin rosak kemudian hari..huhuhu..ALLAH..muga KAU lindungiku..

hidup nih masih panjang..dan berliku-liku..jangan dipatahkan semangat yang masih berkobar..takut hilang arah susah kembali ke pangkal jalan..

No comments:

Post a Comment