mutiara kata

Thursday, July 30, 2009

sepi seketika

assalamualaikum wbt..

aduhyaaii..dah bersawang blog aku nih..sian..tak sempat nak kemas..hehehe..

erm..untuk pengetahuan semua..aku masih lagi dlm mode bercuti..cuti yang pada mulanya gara2 H1N1 dan kemudian extend jadik cuti mid sem..hahaha..

lama siut cuti..lbih seminggu dan hampir2 2 minggu..sepanjang cuti, trlalu banyak perkara yang berlaku..suka duka..yang pastinya inilah asam garam khidupan..

tangisan air mata darah sekalipun, gelak tawa yang menggegarkan rumah sekalipun..semua yang berlaku adalah ujian Allah..aku bersyukur..dan aku redha..

yang ku pinta..hanya lah doa..Allah..mohon permudahkan segalanya yang kau anugrahkan padaku..bukan aku tak brsyukur..bukan aku tak pasrah..tapi aku insan yang lemah..ingin membaiki kesilapan..bantuilah aku, Ya Rabb..

ohh..tujuan aku sebenarnya..aku mungkin bakal sepi buat smentara waktu..disebabkan cuti yang masih tinggal beberapa hari, aku ingin sekali membahagikan masaku untuk keluarga..keluargaku sayang..bukan selalu kami berkumpul sebegini..bukan selalu aku mendngar hilai tawa dan kata2 sayang dari mereka..bukan selalu aku dapat merasakan kehangatan kasih sayang dan pelukan mereka..

aku bakal rindukan saat2 ini..ohh..sudah mula nak homesick daa..huhuhu..

dan disebabkan lappy aku alami kerosakan ala2 selesema babi gitu..huk3..sadis toll..mungkin masa aku habiskan untuk buku dan life aku as s student..

mama!!! doakan adik dapat dekan n brjaya dlm pelajaran..
mama..jangan nangis..adik ok..adik akan cuba untuk ok..mama pun tau kan..adik kuat??
mama..i need u..need ur strength..need ur support..need ur love..
mama..i need u..need ur shoulder..need ur words..need ur hands..
mama..plizz dont cry..i sad dissapointing u..but i feel more than u..
i luv all my family..hope to be in their hart..always..and forever..

hidup ini terlalu luas..jangan mudah menyerah kerna kita tidak akan mengetahui apa yang bakal berlaku keesokannya..

No comments:

Post a Comment