mutiara kata

Saturday, July 11, 2009

sayang cik

assalamualaikum wbt..

aku selamat sampai di rumah aku kul 3 pagi semlam..bertolak dari kampus kul 10 mlm..dengan cik lah n ayah su..singgah di gerik untuk makan2 sat je..sian cik lah..mabuk2 kes tak makan kot..huhu..

dalam keta, aku tido je..almaklumlah..penat siut sebab klas aku abis kul 5 ptg smalam..bila dapat tau aunty saket, aku tak keruan..risau yang amat..so, aku rushing ke sana ke mari mintak tolong kengkawan untuk bagi peluang aku balik klate..

alhamdulillah..thanks to tasha n fauzan yang banyak tolong aku..kebetulan semalam ada perjumpaan dgn senior2 n hari ni pulak ada perjumpaan lagi..fuhh..nasib baik fauzan dah janji dgn aku nak tolong..thanks jugak kat fauzan sebab mesej2 semangat untuk aku..serius aku nangis malam tyadi..risau sangat kat aunty aku..

aunty yg paling ra[at dgnku..aku panggil cik..cik yang paling memahami aku..boleh masuk dgn sesapa saja tak kira umur..mesra..mungkin sebab aku rapat dgn kazen aku..yakni anak sulung dia..so, aku dah anggap cik cam mak aku snirik..

banyak kenangan kami bersama..cik..suke manjakan aku..alaaa..aku je yang manja ngan dia..heee...erm..hari ni..kul 11 cik dah ready to enter ot room..aku sempat la jumpa ngan cik tadi..nangis2 aku kucup dahi cik..

cik..cepat sehat ye? ain rindu sangat kat cik..cik..janji jangan tinggalkan ain n kak yong eh..janji, cik..cepat la sedar, cik..cepat la sembuh, cik..ain sayang cik..sayang sangat2..ain rindukan masakan cik..slalu ain mintak laksa penang kat cik..cik tak penah hampakan ain n abang n kakak yg memang suke laksa penang..cik..ain rindu nak shopping ngan cik..ingat lagi tak kita shopping sesama bli barang2 hantaran abang dulu? cik je yang banyak tolong ain sekeluarga masa kawen kakak n abang..cik..nanti kawen ain, cik rilek je..ain juz nak cik, mama, tok mok n semua keluarga kita kumpul sama2 tgok hari kebahagiaan ain tu..mungkin..Allah..tunaikan la permintaan aku..

cik..menangis ain mencoretkan bait2 kata untukmu..jika ini helaian kertas..pasti renyuk basah dgn titisan air mata ini..jika ini kepingan kad, pasti lencun mengaburkan bait2 kataku ini..

cik..aku rindukan mu..

p/s: aku terpaksa balik ke penang malam ni..kul 10 mlm bertolak..berat hati rasanya nak pegi sana..tapi terpaksa aku gagahkan jua demi menuntut ilmu..

p/s: aku balik untukmu, cik..cepatlah sembuh..

No comments:

Post a Comment