mutiara kata

Wednesday, June 24, 2009

tagged by khud

bismillahirrahmanirrahim..

penat lagi..penat mengemas barang yang tak habis2 dikemas..adoiii..

penat lagi..penat memikirkan barang2 yang masih tak ada..nk kena pi shopping lg..

penat lagi..penat loading ptptn yang web nya teramat sengal...perghhh..

penat lagi..penat mau mikir pasal tag nih..KHUD!!!! BALAS DENDAM EH?

.................................................................................................

1. Bekas kekasih saya…
bekas air? bekas makanan? ade la...kekasih saya tak perlu bekas..kekasih saya yang selamanya..sila pikir positif..

2. Saya sedang mendengar…
bunyi perut yang menyanyikan lagu dondang sayang..huhu

3. Mungkin saya patut…
tunggu tyme sahur kalo nak pose esok..kang tak jaga lagi, menangis tak berlagu karang..

4. Saya suka…
Banyak yang saya suka antaranya suka buang masa.*tiru ayat khud* ngeh3

5. Sahabat-sahabat saya…
kaki2 kepoh macam saya..muahaha

6. Saya tak faham…
apa yang saya tak paham

7. Saya kehilangan…
bilik dan katil kesayangan saya beberapa hari lagi..huhu

8. Ramai yang berkata…
beribu-ribu perkataan..

9. Cinta itu adalah…
C.I.N.T.A..pandai kamu mengeja..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang…
tido la..dah tengah malam dah ni..

11. Saya akan cuba…
stay up sampai sahur..sebab tanak tertinggal sahur..lapo..huhu

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud…
sila rujuk kamus dewan..

13. Telefon bimbit saya…
sayang sangat..walaupun dah uzur benor fizikal dan mentalnya, tapi sangat sayang nak tukar..

14. Bila saya terjaga…
saya tengok jam dan kompem tido balik..hahaha

15. Saya paling meluat…
bila org meluat kat saya

16. Pesta/parti adalah…
Selalunya bosan. *credit to khud!*

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui…
hamster..walaupun tak bleh pegang..apatah lagi cium atau belai..

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah…
mase kecik2..bila selalu dapat apa yang kita mintak

19. Hari ini…
mengemas barang yang teramatlah tak kemas

20. Malam ini saya akan…
tunggu nak sahur..

21. Esok pula saya akan…
sambung kemas..dan shopping again!!!

22. Saya betul-betul inginkan…
sumone menolong saya kemas barang?? ada sape2 mau?

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini…
ok..dah siap sedia nak bershopping..muahaha

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan…
tempat yang pastinya ada aku..hahaha

25. Makanan Barat atau Jepun?
melayu la..kita kan org melayu..ececehh..gila prasan

26. Bilik yang terang atau gelap?
malap2..dpt tgok bayang2 sendiri..tak ke sweet tu?

27. Makanan segera adalah…
makanan yang aku suke tapi tak boleh makan..dush2

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang…
"khud..sape ain? tak kenai pun..hahaha"

aci tak kalo kata kat dlm blog?

29. Lepas ini saya akan…
masuk bilik..dan baring2..harapnya tak tertido la..huhu

30. Siapa yang anda ingin tag…
kwn2 aku yang malas..sila rajinkan diri anda

No comments:

Post a Comment