mutiara kata

Sunday, June 14, 2009

suke suki

bismillahirrahmanirrahim

alhamdulillah pagi ini aku bangun lebih awal dari biasa..eh silap..selalunya aku sambung buat peta lepas subuh..tapi hari ni aku bersiap-siap ke hospital tumpat..ada apa? medical check up..sambungan yang tergendala..

sebelum ke sana..babah singgah ke pejabat dia..hadoi..penat gile menunggu dalam keta..hampir sejam lamanya..aku tertido..entah macam mana rupa aku agaknya masa tu..sah2 la trok..malu siut..

kemudian, ke hospital..
nurse ckp, "hari ni tader medical check up..isnin, slasa suda penuh..rabu je yg ada"

erk..slasa aku nak brambus pi kl..ade 'date' kat sana..dgn ketidak konferm-an lagi, kami pulang..otw babah singgah other office..almaklumlah..dia kan handle 2 officeS..siut..penat..penat menunggu..ape lagi..aku pasang radio kuat2..n snap pictures!!gilek r..dekat 100 jugak la pics aku snap..bahana kebosanan..

sampai di rumah, perkara pertama aku buat..godek lappy kesayangan aku..ohh..ye..aku dah ada nama utk my lappy..honey-june..feminin sgt ke? hahaha..ini lappy aku..ade aku kesah..??

ouhh..knad ada mesej aku..terkilan rasenye bila tak dapat jumpa dia esok..entah nape aku menangis masa baca mesej dia..adehh..salah aku jugak..sape suh demam sabtu lepas..ermm..aku cube kol pakwe aku..mintak postpone..dia setuju..hari isnin..and aku pi kl ahad..tapi mama pulak marah..sudahnya aku kena marah..sedih bangat sieyhh..

biarla..aku tahan hati..huhu..dah lama aku nak jumpa knad n khud..sebenanya aku terkilan sebab tak pi jenguk khud kat ward lepas..tu yg aku tanak rase terkilan lg sbb tak bleh jumpa knad..nape aku nak sgt jumpa depa? sbb aku dah lama jadi pengunjung blog setia depa..bila ada kesempatan bleh jumpa, aku mula simpan angan nak jumpa depa..khud aku dah jumpa..walaupun sekejap..tapi kand..masih susah nak jumpa..tak pe la..kalo ade rezeki, kita jumpe..

malam nih mungkin tido agak lewat..perlu bersiap sedia dgn kelicikan pencuri..babah cakap masa balik dari surau tadi, ada org yg mencurigakan..huh..

Ya Allah..lindungilah kami dari bahaya..aminn

No comments:

Post a Comment