mutiara kata

Saturday, June 20, 2009

sabtu yang seronok!!

bismillahirrahmanirrahim..

hari ini sungguh seronok..aku bangun lewat gara2 tido lewat smalam..setengah jam kemudian, dlm kul 11 lebey, aku berangkat ke kb mall..rancangan yang dah lama tertangguh..akhirnya berjaya jugakk..

kt kb mall..aku jumpa ngan knad..sronok bangat sieyhh..mula2 kitorang pi cari barang..hadiah..untuk...tuttt..biarlah rahsia dulu..nti dah smpai masenya..aku letak satu entry khas utk si dia..hak3..lame jugak la duk memilih..aku kan jenis cerewet sket..haha..sian knad..ni la masalahnya kalo shopping ngan ain..lame siut..ngeh3..

then kitorang pi bli cover n skin lappy..amacam? cumil tak? yg nih pun kasihan sama knad..mesti penat layan aku duk pilih skin lappy nih..lame jugak aku spend tyme kat situ..hahaha..

disebabkan kebanjiraN makhluk2 manusia kat kb mall, susah btol nak pi mkn pizza..akhirnya..langsai jugak hutang dia kat aku..hutang pe?? hahaa..hutang pizza..ngeh3..tader la..saje je nak kaco knad..last2..btol la knad mau blanja..ngeh3..suka!!! TERIMA KASEH KNAD!!

gambar? tak nyempat nak amik gambar kat pizza..lapo bangat kot..smpai tak tringat pulak nak amik gambar..haish..yg nih gmbr candid knad..tapi tak jelas pulak..tmpat kitorang tak strategik kot..huhu..

settle makan..pi solat..knad je yg solat..gmbr? ade..candid..tapi tak bleh la tayang kat sini..nti empunya tuan marah..hahaha..

then, pi lepak2 kedai kasut..adehh..tujuannya nak beli kasut..tapi tader yang berkenan..ni lah aku..dah pi byk2 kedai..balik dgn tangan kosong jugak akhirnya..err..maksud aku tak bli la kasut..yang lain dah penuh tangan dahh..hahaha..
ni masa kat kaunter tiket knad bli nak balik kl..sambil2 nak b alik da pun..


okeh la..takkan aku nak crite detail pulak..tapi, siyesli..rase sebak pulak tyme nak balik tadi..huhu..bila la pulak bleh jumpa knad kan..sadis..sadis..tmbah sadis, bila kak nuha tak dpt join kitorang..tak pe la..tader jodoh lg..heee..

malam pulak..keluarga kakak ipar aku datang umah..alaa..kan aku dah nak brambus..paham2 je la..dan yeay!! purse aku yang kemek tadi dek shopping, kembang lagik..hahaha..so, lets shopping again!! muahaha..

anyway..hari ni memang sronok..rase nak jumpa ngan semua keluarga plurk pulak..huhu..rindunya kat depa..rindu sangat2..kenangan manis bagai terukir di batu agar berkekalan dgn kasih sayang..namun kisah pahit terpaksa di telan kerna tak dapat diterbangkan oleh angin kehidupan..

1 comment:

  1. Siap kena larang ke apa tadi masa lalu kat Guardian. Hehe. Ain, thanks byk2 jugak. Haha. Lega lega. Habis dah hutang. Bleh ke Penang dengan bahagia okeh ;)

    p/s Iklan gigi tau untuk gambar ketiga!

    ReplyDelete