mutiara kata

Friday, June 12, 2009

ahlan wasahlan

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah..rumah ini akhirnya siap dgn jayanya..walaupun tidak terlalu sempurna..cukupla memuaskan hatiku buat masa nih..

rumah baru..dunia baru..impian baru..

yang lama banyak memori nya bagiku..teramat berat hatiku untuk meninngalkan rumah lama..sungguh aku menangis..namun, tangisan itu hanya menemani kesedihan yang diharapkan seketika cuma..

biarlah kenangan pada masa akan datang diabadikan di sini..bersama suka dan duka..biarlah rumah baruku ini menjadi saksi kehidupanku yang mendatang..

ingin aku memperkenalkan diri..

aku seorang gadis yang masih bertatih menuntut ilmu hidup..hamba Allah yang masih begitu mendahagakan hukum Allah..anak bongsu yang sentiasa ingin di belai dan dimanja..adik yang sentiasa ingin menjadi adik terbaik buat abang n kakaknya..penuntut yang bakal memperjuangkan ilmu ubat-ubatan demi menghargai anugerah kesihatan yang di berikan Allah..kawan yang mungkin tidak sempurna tapi cuba menjadi yang terbaik untuk teman2..

senyuman itu indah..kehidupan juga indah..disebalik senyuman terselit kedukaan..begitu jua kehidupan yang tidak selalunya cerah..

semua itu akan disingkap melalui rumah ku.."skrip aku..dunia aku" aka SADA..

~sekian~

No comments:

Post a Comment