mutiara kata

Saturday, June 27, 2009

270609

bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum wbt..

hari ini bakal menjadikan hari yang aku tak mungkin lupakan sepanjang hayat aku bergelar seorang pelajar..seperti yang sedia maklum, keputusan aku untuk memasuki uitm setelah berfikir dalam2 dan istikharah dah sampai klimaks nya..dan say gud bye to matrikulasi penang n pasum..

ouhh..dats da beginning of my university's life..erkkk..hidup sebagai pelajar sekolah tinggi memang banyak dugaan nya..memerluka kekuatan yang maksimum..semuanya aku belajar daripada blog2 kakak2 yang sudah menjejak kaki ke universiti..

pada mulanya aku rasa amat lah cuak..tak malu utk aku katakan bahawa aku sudah mula rasa apa itu 'homesick'..aku kan anak bongsu..18 tahun aku jarang sekali jauh dgn parents aku..tapi kali ini, aku bakal bergerak sendiri..menuju cita2ku..mencapai kejayaan..membawa pulang kegembiraan untuk orang tuaku..

270609..aku mula bergerak sebagai pelajar lagi..bukan tak biasa, tapi perasaan ini sejujurnya amat berbeza berbanding dahulu..aku berjalan dgn azam menggunung..diharapkan azam itu bukan hanya angan2, tapi bakal menjadi kenyataan..

pendaftaran pelajar baru hari ini..di uitm bukit mertajam..menjadi saksi..aku bakal bergelar sebagai siswi uitm..selama 3 tahun..masa bakal menjadi bukti berubah segalanya..

okay la..sampai di sini dahulu hari ini..aku tak mahu mengulas lanjut sekarang..mungkin pabila aku kembali tenang dan biasa dgn dunia baru..

SELAMAT DATANG KE DUNIA BARU buat insan bernama AKU..

No comments:

Post a Comment